خرید بک لینک
لوح تقدیر | تقدیرنامه
جعبه جیر لوح
خرید سکه ساکر استارز
Barabas Ropa de hombre
چطور پسر یا دختری را عاشق خود کنم
home theater in Los Angeles
لوله استیل
عکسهای مختلف

عکسهای مختلف

نمونه های زیبایی از درختچه های مینیاتوری

شاید همان گیاهی که اصلاً مورد نظر فروشنده و دیگران نیست، همانگونه باشد که برای شما مناسب است؛

نمونه های زیبایی از درختچه های مینیاتوری
وقتی که می خواهید درختی را که قرار است بونسای آینده شما باشد را خریداری کنید، باید دقیقاً ویژگی های مورد نظر را رعایت کنید. دنبال درخت شاداب و سالمی باشید که برگهای کوچک و جمع و جور داشته باشد. سعی کنید درختی را انتخاب کنید که زیادی بلند و بی قواره نباشد و به ویژه درختی مناسب است که محلّ پایۀ آن را تنۀ محکم و کلفتی تشکیل داده باشد.

اگر بخشی از تنه زیر سطح خاک بود، کمی خاک را بکنید و آن را به خوبی بررسی کنید و به شکل و نظم موجود در شاخه های اصلی به دقّت نگاه کنید.

اگر مقالۀ قبلی را خوانده باشید در اینجا باید سعی کنید از ابتدا جلو و پشت گیاه را تصوّر کنید.

سوالاتی از خود بپرسید، برای مثال آیا لازم است شاخه های اصلی را قطع کنید؟ اگر اینچنین است، آیا این هرس، درخت را زیبا خواهد کرد و یا جای زخم زشتی روی آن به یادگار خواهد گذاشت؟ بگذارید درخت شکل خود را به شما الهام کند و سپس تصوّر کنید که بونسای شما باید چه شکلی داشته باشد. بعد ببینید از درختی که جلویتان است تا بونسایی که در تصوّر شما است چقدر فاصله وجود دارد. درختی که به ذهن شما نزدیکتر باشد همان است که باید بردارید.

بعد بررسی کنید که برای رسیدن درخت، از حالت فعلی به بونسای مورد نظر شما، چه کارهایی را باید روی درخت انجام داد؟ آیا باید تنه را خم کنید؟ شاخه ها به سیم بندی نیاز دارند؟ و سوال های دیگر.

شاید همان گیاهی که اصلاً مورد نظر فروشنده و دیگران نیست، همانگونه باشد که برای شما مناسب است؛ مثلاً گیاهی با تنه ای خمیده و یا پیچ خورده و حتّی درختی که بر حسب اتفاق همین حالا یک بونسای است، ولی کسی به آن توجهی ندارد و شما آن را کشف می کنید و یک شانس برای شما بوده.

فقط خودتان تصمیم بگیرید.

نمونه های زیبایی از درختچه های مینیاتوری
نمونه های زیبایی از درختچه های مینیاتوری
نمونه های زیبایی از درختچه های مینیاتوری
نمونه های زیبایی از درختچه های مینیاتوری
نمونه های زیبایی از درختچه های مینیاتوری
نمونه های زیبایی از درختچه های مینیاتوری
نمونه های زیبایی از درختچه های مینیاتوری
نمونه های زیبایی از درختچه های مینیاتوری
نمونه های زیبایی از درختچه های مینیاتوری
نمونه های زیبایی از درختچه های مینیاتوری
نمونه های زیبایی از درختچه های مینیاتوری
نمونه های زیبایی از درختچه های مینیاتوری




+ نوشته شده در سه شنبه 10 شهريور 1394 توسط hani |

دستگیری پسرِ دخترنمای آبادانی در شیراز

دستگیری پسرِ دخترنمای آبادانی در شیراز


دستگیری پسرِ دخترنمای آبادانی در شیراز




دستگیری پسرِ دخترنمای آبادانی در شیراز


دستگیری پسرِ دخترنمای آبادانی در شیراز



دستگیری پسرِ دخترنمای آبادانی در شیراز
دستگیری پسرِ دخترنمای آبادانی در شیراز



دستگیری پسرِ دخترنمای آبادانی در شیراز




+ نوشته شده در سه شنبه 10 شهريور 1394 توسط hani |

عکس: تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه

خلاقیت و ابتکار در طرح‌های تبلیغاتی یکی از امتیازات یک محصول نسبت به رقباست. در اینجا گزیده ای از خلاقیت های گرافیکی در تبلیغات را برای شما گردآوری کرده ایم.

باشگاه کیک بوکسینگ Coliseu Figth

عکس: تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه

آژانس تبلیغاتی: Danza، ویتوریا، برزیل
مدیر خلاقیت: Luiz Carlos Silva, Fernando Laranja
مدیر هنری: Enzo Gratz
تصویرسازی: Thiago Cristo
انتشار: ژوئیه 2015


سازمان Health and Safety

عکس: تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه

محصولات خانگی می‌تواند خطرناک باشد. همیشه پشت آن را بخوانید!
(Health and Safety در ایرلند به عنوان سازمان بهداشت و ایمنی در محل کار فعالیت می‌کند.)

آژانس تبلیغاتی: Irish International BBDO، دوبلین، ایرلند
مدیر خلاقیت: Dylan Cotter
مدیر هنری: Clayton Homer
کپی رایتر: Dillon Elliott
تصویرسازی: Watermark Ltd
طراح: Fionan Healy
انتشار: ژوئن 2015

خودرو Jeep

عکس: تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه

طبیعت خود را تغییر ندهید! 4x4 باش!

آژانس تبلیغاتی: Paistudio، بوگوتا، کلمبیا
مدیر خلاقیت / مدیر هنری: Artiom Eduardo Gelvez Kostenko
کپی رایتر: Maxim Artemenko
تصویرسازان: Artiom Eduardo Gelvez Kostenko, Carlos Ribero
انتشار: ژوئیه 2015


سازمان Child Fund

عکس: تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه

کودکان آن کاری را که انجام می‌دهند همانگونه هم زندگی می‌کنند. برای مبارزه از سوءاستفاده از کودکان به ما بپیوندید!
(Child Fund سازمانی برای حمایت از کودکان و خانواده آنها در 55 کشور جهان است. این سازمان با تاسیس یک صندوق مالی و بوجود آوردن فرصت‌های پرورشی مناسب، کمک به رفع نیاز کودکان می‌کند.)

آژانس تبلیغاتی: New360، بلو هوریزونته، برزیل
مدیر خلاقیت: Gustavo Leite
مدیر هنری / تصویرسازی: Rodrigo Carvalho
کپی رایتر: João Marcelo Meira
انتشار: ژوئن 2015


اسپری Sure

عکس: تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه

به شما اجازه خستگی نمی‌دهد!
هر ضربه شما به اسپری باعث می‌شود شما سرحال شوید!

آژانس تبلیغاتی: DLKW Lowe، لندن، انگلستان
کارگردان خلاقیت اجرایی: Richard Denney
مدیران تبلیغات: James Millers, Andy Long
طراح: Ryan Self


نوشابه Coca-Cola

عکس: تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه

آژانس تبلیغاتی: Mccan، شانگهای، چین
مدیر خلاقیت: Jeremy Guo
مدیر هنر: Kevin Chen, Kris Yang
تصویرسازی: Huang Cheng


تشک Celeste

عکس: تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه

یک جهش بلند برای گذراندن روز!

آژانس تبلیغاتی: BBDO، پاکستان
مدیر خلاقیت: Moe Sarhi
کپی رایتر: Shafiq Alam, Lynn Ramadan
تصویرسازی: Oscar Ramos
انتشار: ژانویه 2015


رسانه Hoje em Dia

عکس: تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه

سرطان به سرعت گسترش می یابد!
پیشگیری می‌تواند تفاوت ایجاد کند. 8 آوریل، روز جهانی سرطان!

آژانس تبلیغاتی: Filadélfia Comunicação، برزیل
مدیر خلاقیت: Dan Zecchinelli
مدیر هنری: Sandro Martini
کپی رایتر: Saul Gervásio


موزه Memory and Tolerance

عکس: تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه

بی تفاوتی هم جرم است!

آژانس تبلیغاتی: Made، مکزیک
مدیر خلاقیت: Sergio Sharpe
کپی رایتر: Yosu Aranguena


شرکت Dollar Shave Club

عکس: تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه

پس‌انداز جدید شما!
(Dollar Shave Club یک شرکت آمریکایی تولید ریش‌تراش و وسایل بهداشتی است که تیغ را برای مشتریان خود به صورت ماهانه درب خانه از طریق پست تحویل می‌دهد.)

مدیر هنری: Stephen Flynn
عکاس: Mike Postma


سازمان Doctors of the World

عکس: تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه

باعث گریه کودکان شوید. از زندگی او محافظت کنید!

(Doctors of the World یک سازمان بشر دوستانه بین‌المللی است که مراقبت‌های پزشکی را به صورت بلند مدت برای جمعیت‌های آسیب‌پذیر در سراسر دنیا فراهم می‌کند.)

آژانس تبلیغاتی: DDB، پاریس، فرانسه
مدیر خلاقیت اجرایی : Alexander Kalchev
مدیران تبلیغات: Gautier Fage, Sébastien Henras, Julien Bon, Benoit Oulhen
عکاس: Achim Lippoth


سازمان Operation Smile

عکس: تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه

اگر رنگ نقاشی کار می‌کرد، ما نیازی به کمک مالی شما نداشتیم!

(این سازمان خدمات پزشکی در سال 1982 در ویرجینیا تاسیس گشت.)

آژانس تبلیغاتی: BBDO and Proximity، تایلند
مدیر خلاقیت اجرایی / مدیر خلاقیت: Suthisak Sucharittanonta
کارگردان هنری: Pakorn Inthachai، Suthisak Sucharittanonta، Tiabtawan Limjittrakorn


صابون Protex

عکس: تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه

کودکان شما هر روز با باکتری‌ها بازی می‌کنند!

آژانس تبلیغاتی: Y&R/ Red Fuse، نیویورک، ایالات متحده آمریکا
کارگردان خلاقیت اجرایی: Gloria De La Guardia
مدیران خلاقیت: Renata Maia, Leo Gomez
مدیر هنری: Gonzalo Gallego
کپی رایتر: Renata Maia, Leo Gomez
انتشار: آوریل 2015


شرکت New Balance

عکس: تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه

ست کامل ورزشی ایرلند!

(New Balance شرکت تولید پوشاک و کفش ورزشی در آمریکا می‌باشد. این شرکت محصولات خود را با قیمت بالا وارد بازار می‌کند و برای جبران این قیمت بالا، آنها را با خصوصیات خاصی عرضه می‌کند. در سال 2015 New Balance تصمیم گرفت خود وارد بازار کار شود و از فصل آینده لباس‌های باشگاه‌های پورتو و سلتیک، سویا، لیورپول توسط این شرکت آماده می‌شود.)

آژانس تبلیغاتی: Atomic، ایرلند
مدیر خلاقیت: Anne Fleming
مدیر هنری: Stephen Kirwan
عکاس: Alex Telfer


داروی Espasmotropin

عکس: تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه

برای احساس سیری و اسپاسم گوارشی!

آژانس تبلیغاتی: McCann، هندوراس
مدیر خلاقیت: Alvaro Noboa
مدیر هنری: Henry Reyes
طراحان گرافیک: Larissa Trochez, Edin Trinidad


دانشگاه Thoughts

عکس: تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه

(اگر صنعت تبلیغات زمان بیشتری را صرف حل مشکلات واقعی به جای جشنواره‌های بی‌فایده می‌کرد تصور کنید دنیا چقدر می‌توانست بهتر باشد. متاسفانه طراحان جوان با تمرکز برای شرکت در این جشنواره‌ها و گرفتن جوایز آن تصور می‌کنند که به نفع آنها بوده و در شغل خود سریع‌تر حرفه‌ای می‌شوند. دانشگاه Thoughts معتقد است با آموزش نسل بعدی طراحان جدید برای حل مشکلات واقعی و پاسخ به نیازها واقعی مشتری، بتواند قدمی خلاق در این راه بردارد.)

آژانس تبلیغاتی: Nicely
مدیران خلاقیت اجرایی: Andrey Yarinich, Darin Ealy
مدیران خلاقیت: Yerdna Chiniriay, Niadra Ley
کپی رایتر: Andy Rinichyd
مدیر هنری: Ade Lye


گوشی Samsung

عکس: تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه

اجازه دهید تا شما را پیدا کند. هشدار گوشی‌ هوشمند ساسونگ SOS!

آژانس تبلیغاتی: Cheil Worldwide، گورگن، هند
مدیر هنری / مدیر خلاقیت: Sarabjit Singh
کپی رایتر: Amit Karwasra
طراح گرافیک: Khima NAND Pandey
عکاس: Mukul Raut
کارگردان خلاقیت اجرایی: Anupama Ramaswamy
تاریخ ارسال: آوریل 2015


نیروگاه برق آبی E-Co

عکس: تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه

انرژی 100% خالص!

(E-Co دومین تولید کننده بزرگ برق آبی در نروژ با میانگین تولید سالانه 9.7 تراوات ساعت می‌باشد.)

آژانس تبلیغات: Involve!، اسلو، نروژ
مدیر خلاقیت / مدیر هنری: Jørgen Marthinsen
کپی رایتر: Espen Aarbake Johnsen
تصویرسازی / عکاس: Igor R Nilsen
انتشار: مه 2015


کمپین ایمنی بزرگراه We Save Lives

عکس: تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه

هنگام رانندگی سیگار نکشید!

آژانس تبلیغاتی: Bravo/Y&R، میامی، ایالات متحده آمریکا
مدیر خلاقیت: Claudio Lima
مدیر هنری / تصویرسازی: Gabriel Jardim
کپی رایتر: Claudio Lima
انتشار: مه 2015


رنگ Corona

عکس: تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه

رنگ کم بو!

آژانس تبلیغاتی: Sancho BBDO، بوگوتا، کلمبیا
مدیران خلاقیت: Giovanni Martinez, Hugo Corredor, Alejandro Calero
کارگردان هنری: Mauricio Castro, Ricardo Portocarrero
کپی رایتر: Pablo Naval, Adriana Coronado
عکاس: Eduardo Wallace
انتشار: مه 2014




+ نوشته شده در سه شنبه 10 شهريور 1394 توسط hani |

واکنش چهره ها به توافق هسته ای (2)

همین خبر بهانه ای شد برای شادی مردم در جای جای کشور عزیزمان که خرسندی و خوشحالی خود را با پست های تبریک خود در شبکه های اجتماعی نشان دهند. مثل همیشه چهره ها همگام مردم در این شادی ها سهیم شدند و با پست های خود این اتفاق را تبریک گفتند.


در ادامه گزیده ای از واکنش چهره ها به توافق هسته ای را شاهد خواهید بود.


**********

رامین راستاد

واکنش چهره ها به توافق هسته ای (2)

علیرضا عصار
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (2)

شبنم قلیخانی
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (2)

هادی قندی
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (2)

پرستو صالحی
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (2)

محسن تنابنده
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (2)

پریوش نظریه
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (2)


المیرا شریفی مقدم
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (2)

مریم سلطانی
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (2)

هانیه بیاتی
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (2)

لیلا برخورداری
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (2)

سامان فخار زاده
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (2)

نسرین مقانلو
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (2)

بهنام تشکر
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (2)

شهرام عبدلی
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (2)

شیلا خداداد
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (2)

رامسین کبریتی
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (2)

علی عراقچی
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (2)

زهره سادات هاشمی
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (2)


لاله اسکندری
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (2)

یاحا کاشانی
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (2)

سارا بهرامی
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (2)

چکامه چمن ماه
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (2)

فریدون آسرایی
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (2)

حسین مهری
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (2)

سعید شیخ زاده
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (2)

صبا راد
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (2)

مارال بنی آدم
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (2)

الهام پاوه نزاد
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (2)

پولاد کیمیایی
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (2)

لادن طباطبایی
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (2)

تادر سلیمانی
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (2)

سولماز اقمقانی
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (2)

حدیث مدنی
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (2)

امیر یگانه
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (2)

سارا خوئینی ها
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (2)

حدیث فولادوند
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (2)

آمین
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (2)

رامبد شکرابی
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (2)

سپند امیرسلیمانی
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (2)

مازیار فلاحی
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (2)

امیر تتلو
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (2)

امیر محمد زند
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (2)

ارسلان قاسمی
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (2)

علی لهراسبی
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (2)

فرزاد فرزین
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (2)

بهار ارجمند
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (2)

احمد مهرانفر
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (2)

حسین پاکدل
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (2)

کوروش سلیمانی
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (2)

عباس جمشیدی
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (2)

میلاد کی‌مرام
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (2)

رضا صادقی
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (2)



غباس غزالی
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (2)

بهاره رهنما
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (2)

مونا برزویی
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (2)

زیبا بروفه
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (2)





+ نوشته شده در سه شنبه 10 شهريور 1394 توسط hani |

واکنش چهره ها به توافق هسته ای (1)

همین خبر بهانه ای شد برای شادی مردم در جای جای کشور عزیزمان که خرسندی و خوشحالی خود را با پست های تبریک خود در شبکه های اجتماعی نشان دهند. مثل همیشه چهره ها همگام مردم در این شادی ها سهیم شدند و با پست های خود این اتفاق را تبریک گفتند.

در ادامه گزیده ای از واکنش چهره ها به توافق هسته ای را شاهد خواهید بود.

**********

مریم خدارحمی

واکنش چهره ها به توافق هسته ای (1)

بهاره افشاری
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (1)

علی شادمان
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (1)

نیما کرمی
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (1)

لاله صبوری
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (1)

حسام نواب صفوی
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (1)

سید احمد خمینی
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (1)

رسول صدرعاملی
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (1)

مصطفی کیایی
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (1)

سحر قریشی
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (1)

محمدرضا خانزاده
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (1)

سیدعلی صالحی
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (1)

پیام صادقیان
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (1)

حدیث میرامینی
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (1)

رضا یزدانی
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (1)

محمد نادری
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (1)

اندیشه فولادوند
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (1)

علیرضا جعفری
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (1)

اشکان اشتیاق
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (1)

شهرام قائدی
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (1)

کاوه سماک باشی
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (1)

بابک جهانبخش
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (1)

اشکان خطیبی
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (1)

احسان خواجه امیری
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (1)

علیرضا دبیر
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (1)

محسن بنگر
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (1)

بهاره کیان افشار
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (1)

نرگس محمدی
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (1)

پوریا عالمی
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (1)

رامبد جوان
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (1)

سیامک عباسی
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (1)

نیوشا ضیغمی
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (1)

علی قربانزاده
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (1)

کامران نجف زاده
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (1)

رویا میرعلمی
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (1)

محسن کیایی
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (1)

ساناز کاشمری
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (1)

رستاک حلاج
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (1)

مهراب قاسمخانی
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (1)

سعید عرب
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (1)

عماد طالبزاده
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (1)


نسرین مقانلو
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (1)

سامان مقدم
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (1)

مرتضی اشراقی
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (1)

رضا عنایتی
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (1)

امیر جعفری
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (1)

محمدعلی ابطحی
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (1)

حمید گودرزی
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (1)

ترلان پروانه
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (1)

احسان کرمی
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (1)

زهرا اشراقی
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (1)

محمد سلوکی
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (1)

حمید فرخ نژاد
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (1)

برزو ارجمند
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (1)

علیرام نورایی
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (1)

بهرام رادان
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (1)



شبنم مقدمی
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (1)

حسین ماهینی
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (1)

مینا ساداتی
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (1)

سیما تیرانداز
واکنش چهره ها به توافق هسته ای (1)




+ نوشته شده در سه شنبه 10 شهريور 1394 توسط hani |

قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود...

قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود...



قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود...

"قطره و سد" نام اثر هنریست که من با استفاده از 75000 درب بطری پلاستیکی که در طول یک سال از محل زندگی ام جمع آوری کرده ام، ساختم. این یک تمرین جالب برای نشان دادن الگوی مصرف جامعه در آن زمان بود. کسانی که این درها را به روی زمین می انداختند شاید فکر نمی کردند آسیب به این بزرگی به محیط زیستشان می زنند. تصاویر این اثر هنری را در فرهنگ و هنر لاپلاس مشاهده کنید.



قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود...


قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود...


قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود...



قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود...


قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود...




+ نوشته شده در سه شنبه 10 شهريور 1394 توسط hani |

جالب ترین و بامزه ترین مهدکودک دنیا!

جالب ترین و بامزه ترین مهدکودک دنیا!



جالب ترین و بامزه ترین مهدکودک دنیا!

پایگاه تحقیقاتی چنگدو در چین به نظر می رسد یکی از دوست داشتنی ترین مکان ها بر روی زمین باشد که البته در عین حال یک مرکز مهم و حیاتی برای بقای پانداهای غول پیکر درحال انقراض است، که همه ما آنها را دوست می داریم. این مرکز مراقبت پاندا که در تصاویر لاپلاس خواهید دید، در واقع یک مرکز پرورش تخصصی و یک کودکستان است که به دنبال پرورش پانداهای جدید برای احیای جمعیت وحشی رو به کاهش آنهاست.



جالب ترین و بامزه ترین مهدکودک دنیا! در حال بارگذاری

جالب ترین و بامزه ترین مهدکودک دنیا! در حال بارگذاری

جالب ترین و بامزه ترین مهدکودک دنیا! در حال بارگذاری

جالب ترین و بامزه ترین مهدکودک دنیا! در حال بارگذاری

جالب ترین و بامزه ترین مهدکودک دنیا! در حال بارگذاری

جالب ترین و بامزه ترین مهدکودک دنیا! در حال بارگذاری

جالب ترین و بامزه ترین مهدکودک دنیا! در حال بارگذاری

جالب ترین و بامزه ترین مهدکودک دنیا! در حال بارگذاری

جالب ترین و بامزه ترین مهدکودک دنیا! در حال بارگذاری

جالب ترین و بامزه ترین مهدکودک دنیا! در حال بارگذاری

جالب ترین و بامزه ترین مهدکودک دنیا! در حال بارگذاری

جالب ترین و بامزه ترین مهدکودک دنیا! در حال بارگذاری

جالب ترین و بامزه ترین مهدکودک دنیا! در حال بارگذاری

جالب ترین و بامزه ترین مهدکودک دنیا! در حال بارگذاری

جالب ترین و بامزه ترین مهدکودک دنیا! در حال بارگذاری

جالب ترین و بامزه ترین مهدکودک دنیا! در حال بارگذاری

جالب ترین و بامزه ترین مهدکودک دنیا!




+ نوشته شده در سه شنبه 10 شهريور 1394 توسط hani |

عکاسی صنعتی

عکاسی صنعتی به شاخه ای از عکاسی گفته می شود که وظیفه ان به نمایش گذاردن دقیق و کامل و باکیفیت محصول یا پروداکت می باشد ٬ در این شاخه از عکاسی، عکاس با استفاده از تججهیزات مناسب و انتخاب نورهای دقیق و کامل تلاش می کند تا حد امکان تصوری با کیفیت و دقیق از کالا ثبت کند که در آن تمامی خصوصیات ظاهری کالا به نمایش گذارده شود .

عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی میبایست تمام خصوصیات یک عکس حرفه‌ای را دربرگیرد و به مولفه‌های مهم دیگری نیز نیازمند است. هدف از عکاسی صنعتی تنها معرفی کالا نیست بلکه تشویق و ترغیب مشتری به خرید و استفاده آن از محصول است. به بیان ساده‌تر عکس تبلیغاتی می‌بایست بیننده را به خرید کالا ترغیب کند٬ درست به مانند یک ‌تیزر‌! ‌اما‌ با‌ راه‌ و ‌روشی‌ متفاوت

عکاسی در لغت به معنای روش عکاسی و عکسبرداری است و همچنین به عمل و شغل عکاس نیز گفته می‌شود. این هنر در اکثر زبان‌های جهان فتوگرافی خوانده می‌شود که ترکیبی از دو کلمهٔ یونانی فتو به معنی نور و گرافی به معنی ثبت یا نگارش است. بنابراین، فتوگرافی به معنای نقش کردن با نور است.
عکاسی یعنی ثبت و ایجاد یک تصویر؛ که در دو مرحله انجام می‌شود: نخست، بدست‌آوردن تصویر به وسیلهٔ دوربین و ثبت آن روی نگاتیو (فیلم) یا گیرنده تصویر الکترونیکی و دوم، ظاهر کردن تصویر مخفی حاصل از دوربین عکاسی و پایدارکردن آن. در این فرآیند، دریافت و ثبت نور بر روی یک سطح حساس به نور، مانند نگاتیو یا گیرنده تصویر، باعث می‌شود الگوهای نوری بازتابیده شده یا ساطع شده از اشیا بر روی سطح حساس به نور (نقره کلرید یا گیرنده) تأثیر گذارد و باعث ثبت تصاویر گردد.

عکاسی دارای سه جنبهٔ علمی، صنعتی و هنری است؛ به‌عنوان یک پدیدهٔ علمی متولد شد، به‌شکل یک صنعت گسترش یافت و به عنوان هنر تثبیت شد. عکاسی توسط یک فرد کشف و تکمیل نشده‌است، بلکه نتیجهٔ تلاش بسیاری از افراد در زمینه‌های مختلف و اکتشافات و نوآوری‌های آنان در طول تاریخ است و سال‌ها قبل از اختراع عکاسی، اساس کار دوربین عکاسی وجود داشته‌است اما اولین تصویر لیتوگرافی نوری در سال ۱۸۲۲ میلادی توسط مخترع فرانسوی، ژوزف نیسه فور نیپس تولید شد و پس از آن توانست عکسی دائمی از طبیعت به نام اصطبل و کبوترخانه را خلق کند. او با همکاری لوئی داگر، آزمایش‌هایی را بر ترکیبات نقره براساس یافته‌های یوهان هاینریش شولتز انجام دادند و داگر در سال ۱۸۳۷ توانست روش داگرئوتایپ را اختراع کند.
تئوری عکس رنگی سه‌رنگ، توسط جیمز کلرک ماکسول در سال ۱۸۵۵ پیشنهاد شده بود. برپایهٔ نظریهٔ او، نور مرئی از سه رنگ اساسی قرمز، سبز و آبی، تشکیل شده‌است. پس فیلمی از سه لایه ساخت که هر لایهٔ آن نسبت به یکی از سه رنگ‌های اولیه حساس بود و توانست نخستین عکس‌رنگی را در سال ۱۸۶۱ به ثبت برساند.
جورج ایستمن در سال ۱۸۸۴ میلادی فیلم رول را که فیلمی از جنس پلاستیک آغشته به امولسیون ژلاتینی است را ابداع کرد و با ساخت دوربین جعبه‌ای در سال ۱۸۸۸، عکاسی را برای مردم عادی مقرون به صرفه نمود و تحول مهمی در عکاسی ایجاد کرد. ادوین لند نوعی دوربین آنالوگ ظهور فیلم فوری موسوم به دوربین پولاروید را اختراع کرد که بلافاصله پس از عکسبرداری، نسخهٔ چاپ‌شدهٔ عکس را پرینت می‌کردند و عکس گرفته‌شده یک دقیقه بعد و در مدل‌های جدیدتر تا چند ثانیه بعد، قابل رویت بود.
در عکاسی آنالوگ، باید تمامی تدبیرات اعمّ از: اصلاح رنگ، نور و کنتراست را قبل از نوردهی انجام داد. چون تقریباً بعد از نوردهی و ظهور فیلم، در این خصوص کار زیادی نمی‌شود انجام داد. ظهور در عکاسی به معنای مواجهه دادن فیلم عکاسی یا کاغذ عکاسی با مواد شیمیایی است که باعث تبدیل شدن فیلم به یک تصویر منفی (نگاتیو) یا مثبت (اسلاید)، و یا کاغذ به تصویر عکس می‌شود در حالی که عکاسی دیجیتال به فرآیند ثبت تصاویر به وسیلهٔ دریافت و ثبت نور برروی سطح حساس به نور سنسور الکترونیکی گفته می‌شود. الگوهای نوری بازتابیده شده یا ساطع شده از اشیاء بر روی سطح حساس به نور سنسور تأثیر می‌گذارد و باعث ثبت تصاویر می‌گردد.

تاریخچه عکاسی:

عکاسی توسط یک فرد کشف و تکمیل نشده‌است، بلکه نتیجهٔ تلاش بسیاری از افراد در زمینه‌های مختلف و اکتشافات و نوآوری‌های آنان در طول تاریخ است.
سال‌ها قبل از اختراع عکاسی، اساس کار دوربین عکاسی وجود داشته‌است؛ موزی، ارسطو و اقلیدس در سدهٔ ۵ و ۴ پیش از میلاد نحوهٔ کارکرد دوربین سوراخ سوزنی را شرح داده‌بودند. در یونان باستان عقیده بر این بود که نور از چشم به سمت اشیا می‌تابد و بازتاب آن باعث دیدن می‌شود. ارسطو و اقلیدس با استفاده از تئوری سوراخ‌سوزنی تلاش کردند خلاف آن نظریه را ثابت کنند؛ آن‌ها در پشت دوربین‌های سوراخ سوزنی صفحه‌ای نیمه‌مات قرار می‌دادند تا تصویر بازتاب‌شدهٔ روی آن با چشم دیده شود. در قرن ششم میلادی، آنتمیوس در آزمایش‌های خود از دوربین تاریکخانه‌ای استفاده کرد.
ابن هیثم تئوری دوربین سوراخ سوزنی را گسترش داد و در مشاهدات خورشید گرفتگی خود از وسیله‌ای به نام «جعبه تاریک» استفاده کرده بود. او برای نخستین‌بار از دوربین سوراخ سوزنی و دوربین تاریکخانه‌ای در آزمایش‌هایش جهت بررسی خواص نور پرداخت. آلبرتوس ماگنوس در قرن سیزدهم میلادی نیترات نقره و ژرژ فابریسیوس نقره کلرید را کشف کرد. و دانیل باربارو در سال ۱۵۶۸ میلادی نحوهٔ عملکرد دیافراگم و کارکرد عدسی در دوربین تاریکخانه‌ای را شرح داد. ویلهلم هومبرگ در سال ۱۶۹۴ میلادی توضیح داد که نور چگونه برخی از مواد شیمیایی را تاریک می‌کند و در سال ۱۸۰۲ میلادی توماس وجوود انگلیسی توانست بر روی سطح‌های حساس شده با نیترات نقره تصویر شفافی به دست آورد.

اتاق تاریک منجر به تکامل عکاسی و پیدایش دوربین عکاسی شد. اتاق تاریک عبارت از اتاقی بدون پنجره‌است که به جز روزنه‌ای که بر یکی از دیوارهای اتاق تعبیه شده، هیچ نوری به آن وارد نمی‌شود. تصاویر یا چشم‌اندازهای روبه‌روی روزنه به صورت وارونه بر دیوار روبرویش بازتاب می‌یابد که قابل دیدن است. بعضی از نگارگران از تصاویر بازتاب یافته به عنوان الگوی نقاشی استفاده می‌کردند. بعدها این اتاق تاریک در ابعاد کوچک‌تر تبدیل شد به دوربین عکاسی شد یعنی در برابر روزنه‌ای که وجود داشت مادهٔ حساس به نور قرار می‌دادند تا تصاویر بازتابش یافته، ثبت و ضبط شوند.

اولین تصویر لیتوگرافی نوری در سال ۱۸۲۲ میلادی توسط مخترع فرانسوی، ژوزف نیسه فور نیپس تولید شد اما در هنگام رونوشت‌برداری از بین رفت. اما نیپس در سال ۱۸۲۶ دوباره توانست عکسی دائمی از طبیعت به نام اصطبل و کبوترخانه را خلق کند. ولی زمان نوردهی این عکس هشت ساعت بود که زمان بسیار درازی است، و مشکل دیگر هم این بود که تصویر نگاتیو بود یعنی هرچه سفید بود را سیاه هرچه سیاه بود را سفید نشان می‌داد. به همین دلیل او به دنبال یافتن فرآیند بهتری بود و با همکاری لوئی داگر، آزمایش‌هایی را بر ترکیبات نقره براساس یافته‌های یوهان هاینریش شولتز در سال ۱۸۱۶ میلادی انجام دادند؛ در آن سال شولتز مشاهده کرد که مخلوطی از نیترات نقره و گچ در مقابل نور، تیره می‌شوند.
نیپس در سال ۱۸۳۳ میلادی درگذشت؛ ولی داگر در سال ۱۸۳۷ توانست روش داگرئوتایپ را اختراع کند. داگرئوتایپ بدین‌گونه بود که به صفحه‌ای نقره‌ای مدتی بخار ید داده تا نسبت به نور حساس شود، سپس آن را درون یک دوربین جعبه‌ای گذاشته و با برداشتن عدسی حدود ۱۵ تا ۳۰ دقیقه نور از شی موردنظر به صفحهٔ نقره‌ای تابانده می‌شد. برای ظهور تصویر، صفحه را در محلول جیوه با حرارت ۶۵ درجه قرار می‌داد تا با چسبیدن ذرات نقره و جیوه، عکس بوجود آید؛ سپس صفحه را در آب سرد فرو می‌برد تا سطح آن پایدار گردد، در نهایت صفحه را در آب‌نمک (سدیم کلرید) قرار می‌داد و تصویر ظاهر می‌شد. یکی از مشکلات روش داگرئوتایپ این بود که فقط می‌شد یک نسخهٔ پوزیتیو یا مثبت (عکس دائمی) از سوژه ثبت کرد.
در سال ۱۸۳۵ میلادی، چند ماه پس از اینکه نتیجهٔ آزمایش‌های لوئی داگر اعلام شد، شیمی‌دان انگلیسی، هنری فاکس تالبوت گزارشی از روند عکاسی خود که آن را «طراحی نوری» نامیده بود منتشر کرد؛ تالبوت این روش را در سال ۱۸۳۵ میلادی ابداع کرده بود اما آن را مخفی نگه داشت و روش خود را کامل و در سال ۱۸۴۰ با عنوان کالوتایپ معرفی کرد. در این روش، به‌جای استفاده از صفحات فلزی، از کاغذ حساس‌شده به نیترات نقره با ترکیبی از سدیم کلرید و اسید گالیک استفاده کرد. کاغذ حساس‌شده به مدت دو دقیقه نوردهی می‌شد و پس از آن یک تصویر پنهان بوجود می‌آمد که آن‌را با استفاده از پتاسیم یدید و سدیم سولفات به صورت نگاتیو (منفی) در اندازه‌های کوچکتر ثبت می‌کرد. سپس با استفاده از آن می‌شد نسخه‌های دائمی فراوانی در اندازه‌های مختلف تهیه کرد؛ تا پیش از این عکاسان مجبور بودند صفحهٔ حساس را به اندازهٔ شی موردنظر بسازند و امکان تغییر در اندازه وجود نداشت. تا سال ۱۸۶۰ میلادی روش داگرئوتایپ به کلی منسوخ شد و عکاسی مبتنی بر نسخه‌های نگاتیو و پوزیتیو جایگزین آن شد. در سال ۱۸۳۹ جان هرشل با استفاده از سدیم تیو سولفات روشی را برای تهیهٔ نسخهٔ نگاتیو روی شیشه ابداع کرد که به‌مرور جایگزین نگاتیوهای کاغذی شد.

تئوری عکس رنگی سه‌رنگ، توسط جیمز کلرک ماکسول فیزیکدان انگلیسی در سال ۱۸۵۵ پیشنهاد شده بود. برپایهٔ نظریهٔ او، نور مرئی از سه رنگ اساسی قرمز، سبز و آبی، تشکیل شده‌است. پس فیلمی از سه لایه ساخت که هر لایهٔ آن نسبت به یکی از سه رنگ‌های اولیه حساس بود و توانست نخستین عکس‌رنگی را در سال ۱۸۶۱ به ثبت برساند.
بالاخره در سال ۱۸۷۴، یک شرکت انگلیسی اولین شیشه‌های خشک عکاسی را به بازار عرضه کرد و عکاسی جنبهٔ عملی به خود گرفت. اما حمل و نقل مقدار زیادی شیشه، از لحاظ سنگینی و شکنندگی، یکی از مشکلات پیش روی بود تا اینکه در سال ۱۸۷۱ ریچارد مادوکس، فیزیکدان و عکاس انگلیسی با ابداع فیلم عکاسی ژلاتینی، زمان عکسبرداری را کوتاه کرد و جابه‌جایی فیلم‌های عکاسی را راحت نمود که نقطهٔ عطفی در تاریخ عکاسی محسوب می‌شود.
جورج ایستمن آمریکایی در سال ۱۸۸۴ میلادی فیلم رول را که فیلمی از جنس پلاستیک آغشته به امولسیون ژلاتینی است را ابداع کرد و با ساخت دوربین جعبه‌ای در سال ۱۸۸۸، عکاسی را برای مردم عادی مقرون به صرفه نمود و تحول مهمی در عکاسی ایجاد کرد؛ شعار تبلیغاتی کمپانی کداک برای دوربین‌هایش چنین بود که «شما دکمه را فشار دهید، بقیه‌اش را ما انجام می‌دهیم.»
در نوامبر ۱۹۴۸ ادوین لند نوعی دوربین آنالوگ ظهور فیلم فوری موسوم به دوربین پولاروید را اختراع کرد که بلافاصله پس از عکسبرداری، نسخهٔ چاپ‌شدهٔ عکس را پرینت می‌کردند و عکس گرفته‌شده یک دقیقه بعد و در مدل‌های جدیدتر تا چند ثانیه بعد، قابل رویت بود.تصاویر دیجیتال در دههٔ ۱۹۶۰ میلادی و در جریان پیاده‌کردن انسان در ماه، تکامل پیدا کرد. دستگاه‌های گیرندهٔ امواج آنالوگ، اطلاعاتی که در مورد عکس از فضا ارسال می‌شد را بسیار دشوار دریافت می‌کردند. با دیجیتالیزه سیگنالها و تقویت آن‌ها، پارازیتها حذف می‌شدند و تصاویر واضح بدست می‌آمد.
پیدایش عکاسی و رواج روش‌های گوناگون این فن در ایران، با اختلاف حدود سه سال از اعلام موجودیت عکاسی در فرانسه روی داده‌است. اختراعات و انواع ابزار و تجهیزات عکاسی دو تا سه سال پس از اینکه به بازار می‌آمد بطور هدیه بدست پادشاه ایران می‌رسید. نخستین دستگاه‌های عکاسی به روش داگرئوتایپ، به درخواست محمد شاه قاجار از کشورهای روسیه و انگلیس به دربارِ ایران وارد شد و در اواسط دسامبر سال ۱۸۴۲ میلادی (پایان آذر سال ۱۲۲۱ خورشیدی) نخستین عکسبرداری در ایران انجام گرفت.




+ نوشته شده در سه شنبه 10 شهريور 1394 توسط hani |

پخش غذای نذری در مناطق محروم+تصاویر

تهیه و توزیع غذای نذری در خراسان جنوبی یک سنت دیرینه است که در ایام ماه مبارک رمضان بین ایتام، محرومان و مستمندان توزیع می شود.


پخش غذای نذری در مناطق محروم+تصاویر



  • پخش غذای نذری در مناطق محروم+تصاویر



  • پخش غذای نذری در مناطق محروم+تصاویر



  • پخش غذای نذری در مناطق محروم+تصاویر



  • پخش غذای نذری در مناطق محروم+تصاویر



  • پخش غذای نذری در مناطق محروم+تصاویر



  • پخش غذای نذری در مناطق محروم+تصاویر



  • پخش غذای نذری در مناطق محروم+تصاویر



  • پخش غذای نذری در مناطق محروم+تصاویر



  • پخش غذای نذری در مناطق محروم+تصاویر



  • پخش غذای نذری در مناطق محروم+تصاویر



  • پخش غذای نذری در مناطق محروم+تصاویر



  • پخش غذای نذری در مناطق محروم+تصاویر



  • پخش غذای نذری در مناطق محروم+تصاویر



  • پخش غذای نذری در مناطق محروم+تصاویر



  • پخش غذای نذری در مناطق محروم+تصاویر



  • پخش غذای نذری در مناطق محروم+تصاویر



  • پخش غذای نذری در مناطق محروم+تصاویر



  • پخش غذای نذری در مناطق محروم+تصاویر



  • پخش غذای نذری در مناطق محروم+تصاویر



  • پخش غذای نذری در مناطق محروم+تصاویر



  • پخش غذای نذری در مناطق محروم+تصاویر



  • پخش غذای نذری در مناطق محروم+تصاویر



  • پخش غذای نذری در مناطق محروم+تصاویر



  • پخش غذای نذری در مناطق محروم+تصاویر



  • پخش غذای نذری در مناطق محروم+تصاویر



  • پخش غذای نذری در مناطق محروم+تصاویر



  • پخش غذای نذری در مناطق محروم+تصاویر



  • پخش غذای نذری در مناطق محروم+تصاویر



  • پخش غذای نذری در مناطق محروم+تصاویر



  • پخش غذای نذری در مناطق محروم+تصاویر



  • پخش غذای نذری در مناطق محروم+تصاویر



  • پخش غذای نذری در مناطق محروم+تصاویر

توزیع غذای نذری در مناطق محروم

  • پخش غذای نذری در مناطق محروم+تصاویر



  • پخش غذای نذری در مناطق محروم+تصاویر

توزیع غذای نذری در مناطق محروم

  • پخش غذای نذری در مناطق محروم+تصاویر



  • پخش غذای نذری در مناطق محروم+تصاویر



  • پخش غذای نذری در مناطق محروم+تصاویر



  • پخش غذای نذری در مناطق محروم+تصاویر



  • پخش غذای نذری در مناطق محروم+تصاویر




+ نوشته شده در سه شنبه 10 شهريور 1394 توسط hani |

هیجان انگیزترین هتل دنیا

هیجان انگیزترین هتل دنیا



هیجان انگیزترین هتل دنیا مسافرانی که عاشق هیجان هستند قطعا Skylodge را انتخاب می کنند. کپسول های شفاف سه تایی که در ارتفاع 120 متری روی صخره ای از رشته کوه آند در پرو جای گذاری شده است. این کپسول های 2.4*8 متری از پلی کربنات و آلومینیوم ساخته شده اند و چشم انداز بسیار خوبی به مناظر اطراف دارند. برای رسیدن به این هتل منحصر به فرد شما باید از یک نردبان فولادی 400 متری بالا روید. البته راه های دیگری هم برای رسیدن به آنها هست که در تصاویر زیر در لاپلاس مشاهده می کنید.



هیجان انگیزترین هتل دنیا در حال بارگذاری

هیجان انگیزترین هتل دنیا در حال بارگذاری

هیجان انگیزترین هتل دنیا در حال بارگذاری

هیجان انگیزترین هتل دنیا در حال بارگذاری

هیجان انگیزترین هتل دنیا در حال بارگذاری

هیجان انگیزترین هتل دنیا در حال بارگذاری

هیجان انگیزترین هتل دنیا در حال بارگذاری

هیجان انگیزترین هتل دنیا در حال بارگذاری

هیجان انگیزترین هتل دنیا در حال بارگذاری




+ نوشته شده در سه شنبه 10 شهريور 1394 توسط hani |

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 262 صفحه بعد